امروز غزه عاشورا است  – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان

امروز غزه عاشورا است  - خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار فصل24، محمد کرمی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه اتوبوس زائران پاکستانی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و اختتامیه فعالیت مواکب پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین حسینی که در محل زائر سرای امام رضا (ع) زاهدان برگزار شد، ضمن عرض خدا قوت و تقدیر از زحمات انجام شده برای پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین حسینی، افزود: امروز انسجام و وحدت و برادری از اولویت‌ها و ضروریات جامعه اسلامی است و هرجا که اتحاد و انسجام و برادری داشتیم، پیروز میدان بودیم.

وی ادامه داد: یکی از نمونه انسجام‌ها، همین مواکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی کشور پاکستان است که در چند نقطه استان برپا شده و از آنان به بهترین شکل ممکن پذیرایی شده است.

وی با تاکید بر مردمی بودن فعالیت مواکب، بر پذیرایی از زائران پاکستانی که از سفر عتبات عالیات و شرکت در همایش میلیونی پیاده روی اربعین حسینی باز می‌گردند، تاکید کرد.

وی با اشاره به حادثه تصادف اتوبوس زائران پاکستانی و کشته ومجروح شدن تعدادی از آنان، برای بازماندگان از دنیا رفتگان آرزوی صبر و برای مجروحان شفای عاجل را از خدای متعال درخواست کرد.

وی با اشاره به جریانات اخیر در منطقه، گفت: امروز غره، عاشورا است و بدترین جنایات‌هایی که بشریت تاکنون دیده را صهیونیست‌ها بر روی مردم غزه انجام داده اند و مدعیان حقوق بشر سکوت کرده اند.

کرمی اضافه کرد: در حال حاضر تنها جبهه مقاومت حامی مردم غزه است و تکیه گاه آنان، فقط خداست.

وی خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در همه میدان‌ها حضور دارد و به برکت عنایات الهی، حرکت انقلاب اسلامی در حال گسترش و پیشروی است و براساس وعده الهی آینده در اختیار اسلام خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امروز غزه عاشورا است  – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امروز غزه عاشورا است  – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.