نقد و بررسی لپ تاپ 13 اینچ اپل مدل Macbook Air MLY 43 2022

مک بوک ایر، یک لپ تاپ برای نیازهای خاص

MacBook Air M2 2022 به یک لپ‌تاپ باریک و بادوام با طراحی مبتنی بر نسل دوم پردازنده‌های M2 تبدیل شده است. بدنه این مک بوک با مواد آلومینیومی خود می تواند هم سبک و هم بادوام باشد. همچنین این دستگاه قابل حمل شفاف می تواند تا 18 ساعت با شارژ دوام بیاورد. در مورد زیبایی MacBook Air M2 2022 چیزهای بی پایانی برای گفتن وجود دارد و بخشی از وزن این زیبایی را رنگ های چشم نواز آن به دوش می کشد. ناگفته نماند که کابل شارژ MagSafe این لپ تاپ همرنگ بدنه محصول است. جالب اینجاست که این لپ تاپ فن ندارد و در نتیجه کاملا بی صدا کار می کند و حتی در سخت ترین فرآیندها صدایی از آن شنیده نمی شود. از نظر سخت افزاری، پردازنده M2 را سرآغاز نسل دوم پردازنده های سیلیکونی اپل می دانند که علاوه بر ارائه سرعت بیشتر، بهینه سازی بیشتری نیز نسبت به پردازنده های نسل قبل دارند. این پردازنده با 8 هسته خود به همراه پردازنده گرافیکی 10 هسته ای امکان ویرایش و پردازش آسان ویدیوهای 8K ProRes و 4K را فراهم می کند.

صفحه نمایش و سایر ویژگی ها

صفحه نمایش همیشه یکی از ویژگی های لپ تاپ های مک بوک بوده است. مک بوک ایر M2 2022 با نمایشگر Liquid Retina روشن ترین صفحه نمایش را در بین لپ تاپ های نسل قبلی دارد. این صفحه نمایش نام بزرگترین را یدک می کشد و همانطور که انتظار می رفت می تواند رنگ ها و تصاویر را به طور کلی با وضوح و کیفیت چشمگیر نمایش دهد. در واقع این صفحه نمایش علاوه بر ویژگی های ذکر شده از فناوری Ture Tone نیز بهره می برد و به طور کلی از خواندن متون گرفته تا نمایش عکس هایی با کنتراست بالا و رنگ های شفاف با جزئیات چشمگیر این لپ تاپ به نمایش درخواهد آمد. سیستم عامل های MacOs و M2 با هم سرعت و بازخورد بسیار خوبی ارائه می دهند و می توانید نرم افزارهای مختلفی از جمله Office 365 و حتی برنامه های اختصاصی iOS را با MacBook Air M2 2022 اجرا و استفاده کنید. علاوه بر این، سیستم Rossetta 2 به اجرا کمک خواهد کرد. برنامه های قدیمی اینتل اپل به همراه این سیستم عامل. امکان برقراری تماس تصویری با کیفیت بالا با استفاده از دوربین 1080p Facetime HD، سه میکروفون و چهار بلندگو به بهترین شکل از این لپ تاپ انجام خواهد شد. نیازی به گفتن نیست که اکنون صفحه کلیدهای مک صدای بلندتری دارند و بازخورد بهتری نیز دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لپ تاپ 13 اینچ اپل مدل Macbook Air MLY 43 2022" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لپ تاپ 13 اینچ اپل مدل Macbook Air MLY 43 2022"، کلیک کنید.