نقد و بررسی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 6D Mark II بدون لنز

EOS 6D Mark II یک دوربین فول فریم از کانن است که نسبت به مدل قبلی خود پیشرفت های قابل توجهی داشته و قابلیت های تصویربرداری متنوعی را ارائه می دهد. این دوربین با سنسور 26.2 مگاپیکسلی فول فریم CMOS و پردازنده Digic 7 می تواند به طور مداوم تا 6.5 فریم بر ثانیه عکاسی کند. به لطف این سنسور جدید کانن، تصویر با وضوح و جزئیات بالا با سرعت بالا ثبت می شود. محدوده ISO 6D Mark II نیز در مقایسه با برادر بزرگتر خود، 6D، افزایش یافته است و می توان از طریق تقویت سیگنال، این عدد را از 50 به 102،400 افزایش داد. سیستم فوکوس پیکسلی در این دوربین برای دستیابی به فوکوس دقیق و مطمئن در 6D Mark II. همه این نقاط فوکوس از نوع متقاطع هستند تا حتی در شرایط نسبتاً تاریک نیز بر روی سوژه های مختلف فوکوس کند. در حالت فیلمبرداری، ردیابی و فوکوس خودکار سوژه با دقت و سرعت بیشتری انجام می شود. اگرچه این دوربین در حالت فیلم برداری می تواند تصاویری با حداکثر وضوح Full HD ضبط کند، اما می توان در حالت HDR عکس گرفت یا با استفاده از بازه داخلی دوربین، تصاویر تایم لپس جذابی با وضوح 4K ایجاد کرد. Canon 6D Mark II دارای یک سنسور 3 اینچی با قابلیت چرخش است. در حالی که این ویژگی یک ویژگی جدید در دوربین های SLR امروزی نیست، این یک پیشرفت قابل توجه در دوربین های فول فریم کانن است. 6D Mark II اولین دوربین فول فریم کانن است که صفحه نمایش آن در جهات مختلف قابل چرخش است. کانن نیز تغییراتی در طراحی بدنه این دوربین نسبت به مدل قبلی ایجاد کرده که در نتیجه بدنه ای ارگونومیک با استحکام بالا را به همراه دارد. از دیگر ویژگی های 6D Mark II می توان به GPS، بلوتوث و وای فای و همچنین مقاومت آن در برابر رطوبت و گرد و غبار اشاره کرد.

دوربین دیجیتال کانن

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ابزار دیجیتال موجود دوربین است. شرکت های زیادی در زمینه طراحی و ساخت دوربین های جدید و باکیفیت فعال هستند و بدون شک برند کانن یکی از محبوب ترین ها به حساب می آید. این شرکت همواره به دنبال بهترین ها بوده و با پیشرفت تکنولوژی سعی در تولید مدل های جدیدتر با ویژگی های منحصر به فرد داشته است. کمتر عکاسی وجود دارد که دوربین کانن نداشته باشد یا بخواهد از جدیدترین مدل های تولید شده توسط این شرکت استفاده کند. همانطور که مشخص شد این شرکت موفق به تولید محصولات جدیدی شد که یکی از آنها دوربین دیجیتال بدون لنز Canon EOS 6D Mark II است که قابلیت های آن را بررسی خواهیم کرد.

طراحی

طراحی این دوربین کانن را می توان یکی از بهترین و جذاب ترین طراحی هایی دانست که تاکنون دیده ایم. لنز دوربین و قرار گرفتن برند کانن بر روی آن در کنار برجستگی آن توانسته جذابیت دوربین را تا حد زیادی افزایش دهد. جنس بدنه این دوربین اجازه نمی دهد دستان شما هنگام در دست گرفتن آن عرق کنند. همچنین تمامی کلیدها به گونه ای کنار هم قرار گرفته اند که به راحتی می توان از آنها برای تیراندازی استفاده کرد. نگاه به صفحه نمایش در کنار تمامی کلیدهای کنار آن حس خاصی را به کاربران القا می کند. بد نیست بدانید نمایشگر آن ثابت نیست و قابلیت چرخش دارد. در سمت راست دستگاه قسمتی برای قرار دادن کارت حافظه تعبیه شده است. شما می توانید از این قسمت برای قرار دادن کارت حافظه خود برای انتقال تمامی تصاویر و فایل های ویدئویی خود به کامپیوتر استفاده کنید. این دوربین به لطف طراحی و ساخت خود به راحتی می تواند در برابر گرد و غبار مقاومت کند. این باعث می شود دوربین دیجیتال بدون لنز Canon EOS 6D Mark II را برای عکسبرداری و فیلمبرداری در موقعیت های مختلف مناسب توصیف کنیم.

لنز دوربین

کانن توانایی خود را در تولید لنزهای با کیفیت و قدرتمند ثابت کرده است. این دوربین دارای لنز قدرتمندی است که می تواند هر گونه لرزش تصویری که در اثر لرزش دست در هنگام عکسبرداری ایجاد می شود را تصحیح کرده و تاثیر زیادی در کیفیت تصویر خواهد داشت. حالت ماکرو، فوکوس خودکار و فوکوس دستی را نیز می توان از ویژگی های منحصر به فرد دوربین دیجیتال بدون لنز Canon EOS 6D Mark II در نظر گرفت. در واقع فوکوس خودکار باعث می شود که لنز دوربین به صورت کاملا خودکار بر روی سوژه ها فوکوس کند تا تصاویر با کیفیت بالا ثبت شود و اگر در دوربین جدید کانن در هنگام ثبت تصویر جدید رعایت نشد، می توان تنظیمات را به صورت دستی برای فوکوس سنسور انجام داد. ، که وضوح تصویری این لنز فول اچ دی است و می توانید فایل های ویدئویی با کیفیتی را با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کنید. هندلینگ این دوربین حرفه ای است و نباید آن را با سایر دوربین های رده پایین مقایسه کرد. در واقع می توان از تمامی ویدئوهای ضبط شده با این لنز برای تبلیغات مهم و کارهای حرفه ای استفاده کرد. بد نیست بدانید که با این دوربین و به لطف رزولوشن 4K می توان تصاویر تایم لپس جذابی خلق کرد.

خصوصیات

این دوربین مجهز به خروجی HDMI و USB است که امکان اتصال مستقیم به دستگاه های دیجیتال مختلف و مشاهده تصاویر و فایل های ویدئویی را فراهم می کند. این دوربین به لطف سنسور CMOS و پردازنده قدرتمند Digic 7 می تواند تصاویر را یکی پس از دیگری تا حداکثر 6.5 فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین کیفیت بالای تصاویر ثبت شده با این سرعت را نیز نباید نادیده گرفت. میکروفون و بلندگوی داخلی را می توان به عنوان دیگر ویژگی های دوربین دیجیتال بدون لنز Canon EOS 6D Mark II ارائه کرد. همچنین نباید از مکان یاب GPS آن غافل شد که در شرایط خاص می تواند مزایای عملی مهمی داشته باشد. باتری این دوربین لیتیوم یونی و قابل شارژ است. یکی دیگر از ویژگی های دوربین کانن مجهز بودن آن به سنسور 3 اینچی است. اگرچه نمی توان قابلیت ذکر شده در دوربین های SLR را پیشرفت قابل توجهی دانست، اما قرار دادن آن در دوربین های فول فریم پیشرفت قابل قبولی است. اگر قصد خرید دوربینی با امکانات عالی را دارید و می توانید در شرایط مختلف از آن برای ثبت تصاویر و فیلم ها استفاده کنید، این دوربین جدید کانن را می توان گزینه ای عالی در نظر گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 6D Mark II بدون لنز" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 6D Mark II بدون لنز"، کلیک کنید.