نقد و بررسی ساعت هوشمند سامسونگ سری Classic 4 مدل R890 46mm

صفحه نمایش این نسخه از Samsung Galaxy Watch4 دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی است و برای ساخت آن از فناوری Super AMOLED استفاده شده است. رزولوشن صفحه نمایش 450 در 450 پیکسل است و تصویر واضحی را نمایش می دهد. این ساعت دارای سنسورهای مختلفی است که به شما امکان می دهد به راحتی فعالیت های روزانه خود را اندازه گیری کنید. این حسگرها شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و مانیتور ضربان قلب هستند. با پوشیدن این ساعت خود را از تمام وظایفی که در طول روز دارید رها خواهید کرد. ضد آب بودن این ساعت به شما این امکان را می دهد که در هنگام شنا از آن استفاده کنید. لبه این محصول جدید سامسونگ حساس به لمس است. صفحه نمایش گلکسی واچ 4 رابط کاربری بسیار آسانی دارد و کاربر تنها با یک لمس صفحه نمایش به برنامه های مختلف دسترسی فوری دارد. گلکسی واچ 4 سامسونگ، مانند برادر بزرگترش، سال گذشته عرضه شد. مجهز به صفحه نمایش همیشه روشن است.

سامسونگ در زمینه گجت های هوشمند پوشیدنی توانست عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. گلکسی واچ 4 کلاسیک نیز به عنوان آخرین ساعت هوشمند سامسونگ در مدل های 42 و 46 میلی متری در سال 2021 معرفی شد. با این حال، در این مقاله نگاهی به مشخصات و قابلیت های مدل 46 میلی متری خواهیم داشت تا عملکرد آن در هر بخش را مشاهده کنیم. در زمینه گجت های هوشمند پوشیدنی، سامسونگ همواره سعی کرده است به ویژگی های جدیدتر و جذاب تری نسبت به نسل های قبل فکر کند. گلکسی واچ 4 کلاسیک در مقایسه با نسل قبلی دارای مشخصات قدرتمندتر و ویژگی های جذاب تری است. در کنار این ویژگی های جذاب شاهد در دسترس بودن نرم افزارهای سلامت بسیار مفید هستیم. نرم افزاری که از سلامتی شما مراقبت می کند. تفاوت اصلی بین نسخه های 42 و 46 میلی متری در اندازه صفحه نمایش است.

سامسونگ در بخش طراحی سعی کرده است علاوه بر طراحی ساده، جذابیت بصری بسیار زیبایی نیز به این ساعت هوشمند بدهد. یک صفحه گرد مجهز به صفحه چرخان. صفحه نمایش چرخان به شما امکان می دهد بین منوهای مختلف این ساعت هوشمند حرکت کنید. این ساعت هوشمند در دو جنس مختلف فولاد ضد زنگ و تیتانیوم عرضه شده است. متریال باکیفیت در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند قابلیت قرار گرفتن در عمق 50 متری آب را دارد. به لطف پشتیبانی از استاندارد ضد آب، می توانید به راحتی از این ساعت هوشمند در شرایط آب و هوایی مختلف و ورزش های آبی مانند شنا با خیال راحت استفاده کنید. این ساعت هوشمند مجهز به صفحه نمایش 1.4 اینچی Supermould با وضوح 450 در 450 پیکسل است. صفحه نمایشی که قادر به نمایش 321 پیکسل در هر اینچ است. با توجه به استفاده از پنل Supermold و تراکم پیکسلی در نظر گرفته شده، باید گفت که Samsung Galaxy Watch4 Classic به صفحه نمایش بسیار قدرتمند و باکیفیتی مجهز شده است. Corning Gorilla Glass DX نیز از صفحه نمایش این ساعت هوشمند در برابر ضربه ها و افتادن های احتمالی محافظت می کند. این ساعت هوشمند دارای نمایشگر همیشه روشن است که البته نسبت به حالت عادی در مصرف انرژی صرفه جویی بیشتری خواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت هوشمند سامسونگ سری Classic 4 مدل R890 46mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت هوشمند سامسونگ سری Classic 4 مدل R890 46mm"، کلیک کنید.