فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت های قهرمانی جهان

طباطبایی در گفت و گو با فصل24:

فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت های قهرمانی جهان

رییس فدراسیون کاراته گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بهترین شرایط و امکانات میزبان بزرگترین رویداد کاراته کشور است.

سیدحسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری فصل24 با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: امروز بیش از 4 هزار کاراته کا از استان های کشور در دو بخش دختران و پسران میهمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان هستند.

وی افزود: یک هم افزایی خوبی میان مدیریت ارشد، دستگاه ورزش و هییت کاراته استان همدان و دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و این موضوع موجب شده این استان مقصد نخست میزبانی های فدراسیون کاراته باشد.

فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت های قهرمانی جهان

رییس فدراسیون کاراته با بیان اینکه تمام شرکت کنندگان از میزبانی همدان رضایت کامل دارند، ادامه داد: تیم های ملی سال 1403 در چندین و چند رویداد ملی و بین المللی حضور پیدا خواهند کرد و این مسابقات یکی از مهم ترین انتخابی های تیم ملی است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: سال بسیار پرترافیکی را در کاراته پیش رو داریم که می توان به مسابقات قهرمانی آسیا در تمام رده های پایه در فیلیپین، مسابقات بزرگسالان در هانگژو چین و مسابقات قهرمانی تیم های جهان در رده های پایه در ایتالیا و بزرگسالان در اسپانیا اشاره کرد.

فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت های قهرمانی جهان

وی با بیان اینکه همدان ظرفیت میزبانی بسیار بالایی دارد، تبیین کرد: استان همدان در بخش ورزشکاران، داوران و مربیان طرفیت بسیار بالایی دارد و گاهی یک شهرستان همدان اندازه یکی از استان های کشور کاراته کا و قهرمان پرورش می دهد.

رییس فدراسیون کاراته افزود: با توجه به آب و هوای همدان، این استان می تواند میزبان اردو های تیم ملی و مسابقات داخلی و بین المللی کاراته کشور باشد.

به گزارش فصل24، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده های سنی بزرگسالان، زیر 21 سال، جوانان و نوجوانان پسران از 25 فروردین آغاز و مدت 6 روز پیگیری می شود.

همچنین در بخش دختران از اول تا 6 اردیبهشت به میزبانی مجتمع ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت های قهرمانی جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت های قهرمانی جهان"، کلیک کنید.