پخش برنامه ای درباره بارداری برای پدرها

برنامه «ماه ترین» شبکه دو سیما در حوزه سلامت باروری، این بار پدرها را هدف قرار داده است.

مرجان بیات ـ تهیه کننده برنامه «ماه ترین» شبکه دو سیما ـ گفت: این برنامه با عنوان مجله تخصصی سلامت بانوان و بارداری در یک فصل 40 قسمتی محصول گروه خانواده شبکه دو است که 32 قسمت آن در زمستان گذشته با اجرای محیا اسناوندی از شبکه دو پخش شد. هدف از این برنامه افزایش دانش و آگاهی عمومی در حوزه سلامت زنان، بارداری و سلامت باروری است.

بیات به خبرنگار فصل24 اضافه کرد: در ادامه «ماه ترین» در بخش دوم از همان فصل با توجه به اینکه در موضوع والدگری، باروری و سلامت پرداختن به بحث پدران همیشه مغفول مانده، تلاش کردیم قسمت های باقیمانده را با رویکرد مجله تخصصی سلامت پدران و باروری با اجرای شهریار ربانی پیش ببریم و اسمش رو بگذاریم «ماه ترین +»  که روزهای پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت 18:15 به صورت زنده از شبکه دو پخش می شود.

این تهیه کننده تاکید کرد: با توجه به اینکه پدران کمتر موضوع برنامه های تخصصی بوده اند، بسیار مشتاقم در وهله اول برنامه از طرف آقایان دیده بشود و در وهله دوم نظرات و پیشنهاداتشان را دریافت کنیم.

پخش برنامه ای درباره بارداری برای پدرها
مرجان بیات ـ تهیه کننده برنامه «ماه ترین» شبکه دو سیما

برنامه «ماه ترین +» در آستانه هفته سلامت از سی ام فروردین ساعت 18:15 پنجشنبه و جمعه ها پخش می شود. 

این برنامه در اوقات دیگر  در سایت تلوبیون قابل مشاهده است.

پایان خبر فصل24

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پخش برنامه ای درباره بارداری برای پدرها" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پخش برنامه ای درباره بارداری برای پدرها"، کلیک کنید.